Tablice dyplomatyczne na mercedesie, który prowadzi Victor podczas misji, mają oznaczenia wskazujące, że auto należy do ambasady australijskiej.
Rana postrzałowa na nodze Nikity goi się szybko i nie ma po niej blizny.
Buty Nikity zmieniają się, kiedy nurkuje do zsypu w restauracji.
W początkowym ujęciu Zap w prawej ręce trzyma siekierę, a lewą wlecze nieprzytomnego człowieka. Moment później wszystko trzyma odwrotnie.
Kiedy Marie bierze kąpiel po powrocie z ambasady, kamerzysta odbija się w szybie kabiny.
Kiedy Nikita włamuje się do sejfu w ambasadzie widać, że drzwi sejfu są zamknięte, ale nie zatrzaśnięte.
Kiedy Nikita wciąga Boba w pułapkę z metalowym krzesłem, Bob uprzedza akcję - usztywnia się, ogląda i zamyka oczy jeszcze zanim krzesło go uderza.
Rozmieszczenie świec na torcie Nikity zmienia się pomiędzy ujęciami.
Kiedy Nikita wskakuje do zsypu w kuchni, wyraźnie widać, że dubluje ją kaskader.
Okno w łazience, które Nikita wybija, po chwili jest naprawione.
Kiedy Nikita bierze Boba jako zakładnika, jej broń zmienia się pomiędzy ujęciami z półautomatu na rewolwer.
Pomiędzy ujęciami widać, jak Amanda dwukrotnie ściąga z wieszaka czarną suknię, którą Nikita ma ubrać na kolację.
Po tym jak Viktor i Nikita przejeżdżają samochodem przez ceglaną ścianę, widać, że pojazd nie ma żadnych uszkodzeń.
Kiedy Nikita celuje do policjanta po strzelaninie w aptece, dystans dzielący pistolet od twarzy mężczyzny zmienia się pomiędzy ujęciami. Najpierw broń jest przyciśnięta do jego podbródka, a następnie odsunięta na niewielką odległość.
Zdjęcia do filmu zrealizowano w Paryżu (Francja) i Wenecji (Włochy).
Zdjęcia do filmu kręcono od 13 lutego do 10 lipca 1989 roku.